gbook
 
 Βιβλίο Επισκεπτών

Βιβλίο Επισκεπτών





Ερώτηση:
katarxin sigxaritiria gia to ergo sas
tha ithela na sas rotiso an eprepe na anisixo gia kati san spirakia st xroma t dermatos anamesa stn afalo m kai to peos m. to xero pos dermatologikes anomalies ine diskolo na anagnoris8un apo mail apla epidi exo akusei gia tn exarsi ton kondilmaton pige to mialo m ekei. dn tsuzun, dn ponane k paramenun ekei, dld to peos m ine pentaka8aro.
boreite na peite kati?
euxaristo ek ton proteron

Συμβουλή Γιατρού: Αγαπητέ BASILIS PETROPOULOS!
Το μόνο που μπορώ να πω,ότι η περιοχή που αναφέρεις είναι πολύ σπάνια για εμφάνιση των κονδυλωμάτων.


Καταχωρήθηκε: Δεκέμβριος 11, 2009
Διαγράψτε αυτή την καταχώρηση Reply to entry View IP address



Ερώτηση:
Kalispera giatre.

Tha ithela na sas ipovallo kai go me tin seira mou tin erotisi mou.
Prin apo mia evdomada peripou ston kormo tou peous mou,mou parousiastike ena san spiri ligo poio skouro apo to xroma tou dermatos.Den ponaei den tsouzei den enoxlei den spaei kai einai skliro xoris peion klp .
Exo arxisei na anoisixo mipos einai kondilomata i kati paremferes.
Mipos tha mporousate na mou dosete tin simvouli sas?

Συμβουλή Γιατρού: Αγαπητέ Δημητρη!
Όσον αφορά τις δερματικές αλλοιώσεις, η διάγνωση γίνεται μόνο βλέποντας αυτές.Είναι δύσκολο να απάντήσεις τι μπορεί να είναι.


Καταχωρήθηκε: Δεκέμβριος 10, 2009
Διαγράψτε αυτή την καταχώρηση Reply to entry View IP address


Ερώτηση:
ΓΙΑΤΡΕ ΤΟ ΤΑVANIC ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ ΤΟ ΣΠΕΡΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ?Η ΤΗΝ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ?Η ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΣΤΗΡΩΤΗΤΑ?

Συμβουλή Γιατρού: Αγαπητέ ΓΙΩΡΓΟ!
Εάν το αντιβιοτικό παίρνεις για λίγες εβδομάδες,τότε δεν γίνεται να επηρεάσει το σπέρμα.


Καταχωρήθηκε: Δεκέμβριος 10, 2009
Διαγράψτε αυτή την καταχώρηση Reply to entry View IP address


Ερώτηση:
Ποτε πρεπει να αρχιζει ενα αγορι να αυνανιζεται;Εγω θυμαμαι απο τα 9.Ειναι νωρις;Αν ναι τι επιπτωσεις εχει;

Συμβουλή Γιατρού: Αγαπητέ Χρήστο!
Δεν υπάρχει όρια το πότε πρέπει να γίνει. Αλλά στα 9 είναι πάρα πολύ νωρίς.


Καταχωρήθηκε: Δεκέμβριος 10, 2009
Διαγράψτε αυτή την καταχώρηση Reply to entry View IP address




Ερώτηση:
ΓΕΙΑς ΣΑς ΕΙΜΑΙ Ο ΝΙΚΟς 31Χ.ΠΡΙΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΑ ΜΙΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ.ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΣΕΞ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΗ ΣΤΥΣΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ ΕΝΙΩΣΑ ΕΝΤΟΝΟΥς ΠΟΝΟΥς ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΠΗΓΑ ΣΕ ΟΥΡΟΛΟΓΟ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΟΥΡΗΘΡΗΤΙΔΑ ΠΗΡΑ ΘΕΡΑΠΕΙΑ GRAMOKIL ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΜΕ ΞΑΝΑΕΠΙΑΣΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΖΥΤΗΡΟΧΙΝ ΖΥΤΗΡΟΜΑΧ KATI TETOIO TO ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑΕΡΧΕΤΑΙ ΕΚΑΝΑ ΑΝΤΙΒΙΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΚΑΘΑΡΟ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΗΠΩς ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ

Συμβουλή Γιατρού: Αγαπητέ ΝΙΚΟ!
Από τα στοιχεία που περιγράφεις δεν βγάζω συμπέρασμα. Πρέπει να γίνουν ειδικές εξετάσεις (π.χ. υπέρηχος κ.τ.λ.).


Καταχωρήθηκε: Δεκέμβριος 10, 2009
Διαγράψτε αυτή την καταχώρηση Reply to entry View IP address




Ερώτηση:
giatre giati svistikan oi erotiseis mou?sas parakalo apantiste mou!

Συμβουλή Γιατρού: Αγαπητέ Vasili!
Μπορώ να κάνω και λάθος, αλλά Σήμερα έχουμε συναντηθεί προσωπικά στο ιατρείο του Διαβαλκανικού Κέντρου.


Καταχωρήθηκε: Δεκέμβριος 9, 2009
Διαγράψτε αυτή την καταχώρηση Reply to entry View IP address




Ερώτηση:
γιατρε εχω μικροφαλλια κ αφτο μου εχει διμιουργισει μεγαλο προβλημα στι ζωη μου.ειναι μολις 10 εκ σε στυση.τι μπορω να κανω?

Συμβουλή Γιατρού: Αγαπητέ αλεξη!
Να επικοινωνήσεις μαζί στα τηλ. επικοινωνίας.


Καταχωρήθηκε: Δεκέμβριος 9, 2009
Διαγράψτε αυτή την καταχώρηση Reply to entry View IP address



Ερώτηση:
Γεια σας,ευχαριστω για την απάντση σας!Συγνώμη που ξανα ενοχλω, θελω να σας ρωτήσω κάτι ακομη,όπως είπα στο προηγόυμεο μνμ πιέζα το πέος και μετα σαν να στράβωσε και με πονάει λιγο!Ηθελα να πω ότι το πίεζα μονο όταν ήταν χαλαρο!Επισης η στύση είναι κανωνική(το μονο πρόβλημα είναι εκει που σραβώνει)Ηθελα να σας ρωτήσω αν απ'αυτο το πιεσμα μπορει να'χω σπάση το πέος μου?Αν ναι θα είχα κανονική στυση?Στο προηγουμενο μνμ μου είπατε να μηντο πειράζω και θα διορθωθει.θέλω μια διευκρινηση και σε αυτο το μνμ γιατι εχω πολυ αγχως
Ειλικρινα ευχαριστω πολυ

Συμβουλή Γιατρού: Αγαπητέ χριστοφορε!
Εάν η στύση είναι φυσιολογική δεν πρέπει να ανησυχείς καθόλου. Κάτι παραπάνω δεν έχω να πω.


Καταχωρήθηκε: Δεκέμβριος 9, 2009
Διαγράψτε αυτή την καταχώρηση Reply to entry View IP address


Ερώτηση:
Γιατρε κατα την διαρκεια της στυσης και της διεισδησης εχω ενα πονο στην περιοχη του δακτυλιου του πεους.Η βαλανος αποκαλειπτετε ολοκληρη κατα την στυση οχι ομως και μερος του κορμου του πεους.Που οφειλετε αυτο;Μηπως ειναι φιμωση η βραχυς χαλινος;

Συμβουλή Γιατρού: Αγαπητέ ΝΙΚΟ!
Πιστεύω οφείλεται ότι δημιουργείται ένας δακτύλιος από στενό πετσάκι κατά την διάρκεια της στύση. Εάν δεν περνάει, τότε γίνεται μια μικροεπέμβαση.


Καταχωρήθηκε: Δεκέμβριος 9, 2009
Διαγράψτε αυτή την καταχώρηση Reply to entry View IP address




Ερώτηση:
γιατρε καλημερα. συγχαρητηρια για τη δουλεια σας.. ειναι κατι τρομερα σημαντικο αυτο που κανετε.τους τελευταιους 2 μηνες εχω στη βαλανο μου μελανο χρωμα. σαν μελανια πολυ σκουρα. και διαφορες "μαυριλες" γενικα, και στο πετσακι που ενωνει τη βαλανο με τον κορμο..και περιμετρικα της βαλανου.(εκει ακριβως που αρχιζει).δεν εχω καμια απολυτως ενοχληση η' δυσλειτουργεια. ειναι ολα φυσιολογικα. αλλα το χρωμα της βαλανου παραμενει σταθερα χλωμο και μελανιασμενο.(απο τη μεση της και στο πισω μερος , προς την ουρηθρα δηλαδη)!

Συμβουλή Γιατρού: Αγαπητέ γιαννη!
Συνήθως η αλλαγή το χρώματος της βαλάνου χωρίς συμπτώματα δεν θεωρείται παθολογικό φαινόμενο. Εάν ανησυχείς τότε να σε δει ειδικός ουρολόγος.


Καταχωρήθηκε: Δεκέμβριος 9, 2009
Διαγράψτε αυτή την καταχώρηση Reply to entry View IP address
Powered by PHP Guestbook 1.7 from PHP Scripts